środa, 20 maja 2015

3 aplikacje, dzięki którym przestaniesz się nudzić

Mówi się, że nudzą się tylko ludzie niezbyt inteligentni lub (hello capitan obvious) po prostu nudni. Są jednak sytuacje, kiedy nawet najbardziej wytrwała osoba w geście rozpaczy sięgnie po telefon, bo nie może zdzierżyć otaczającego ją marazmu (tak, czytałam 'Wesele'). W tej sytuacji zwykle sięga się do najprostszych gier. Ot, żeby sobie poklikać. Bardziej wtajemniczeni odpalają Aldiko i czytają jedną ze schomikowanych książek. Inni z łączą się z najbliższym WiFi i wstępują w wirtualną rzeczywistość, żeby pokonać na looki demoniczną Williow Pape. Ja należę do tych trzecich. W dzisiejszej notce pokażę wam więc czego używać, żeby intelektualnie za bardzo się nie zmęczyć, ale spędzić czas inaczej, niż przez bite 45 minut gapiąc się na zegar.




Kim Kardashian Hollywood


Opcja skierowana bardziej do dziewczyn, chociaż chłopcy również mogą posmakować sławy żyjąc na pięknych wzgórzach Beverly Hills i przyjaźniąc się nie z kim innym, ale z Kim Kardashian. Razem z Kim i jej znajomymi chodzimy na imprezy, pozujemy na okładkach światowych magazynów, dużo podróżujemy i cały czas się przebieramy. Gierka dosyć naiwna i oklepana (takie formuły pojawiały się już wcześniej), ale naprawdę wciągająca. Mnie osobiście kupiła świetnymi stylówkami, które Kim nosi w prawdziwym życiu. Skoro nie mogę kupić sobie Birkin Hermesa na żywo, to przynajmniej ponoszę ją w grze. Appka nie wymaga większego zaangażowania intelektualnego. Trzeba jedynie znać angielski i szybko zbierać kasę. Ach, no i omijać Williow Pape. Uwierzcie, nie chcecie mieć z nią do czynienia.


Cover Fashion


Wyobraź sobie, że cały czas chodzisz na przyjęcia i dostajesz pieniądze i ubrania za skompletowanie idealnej stylówki odpowiedniej na dane wydarzenie. Im więcej kasy wydasz, tym lepsze fryzury i makijaże masz do wyboru. Do tego masz dostęp do większości kolekcji z ostatnich 5 sezonów. Marzenie, prawda? To właśnie Covet Fashion, moje odkrycie sprzed miesiąca. Jeszcze w podstawówce niezwykle pasjonowały mnie gry ubieranki. Teraz trochę z nich wyrosłam, ale czasami fajnie jest powrócić do starych nawyków. W Covet fajne jest to, że nie jesteś w grze sama. Żeby otrzymać bilety na wydarzenia musisz oceniać stylizacje innych, a gdy totalnie nie wiesz w co się ubrać wchodzisz na czat swojej modowej grupy (jest ich do wyboru naprawdę mnóstwo) i pytasz innych o zdanie. W grze możesz spotkać ludzi z całego świata, a od tych, którzy są twoimi znajomymi, możesz pożyczać ubrania. Dla naprawdę zaangażowanych jest też opcja zamawiania prawdziwych ubrań do domu, czasami z całkiem fajnymi rabatami. Tak więc zakupoholiczki, telefony w dłoń! 

Quizwanie


Na pewno w dzieciństwie wiele razy graliście w państwa i miasta. To jedna z moich ulubionych gier, bo w prosty sposób można w niej ćwiczyć myślenie bez potrzeby używania plansz i pionków. Rok temu okryłam Quizwanie, czyli opcję jeszcze lepszą od gry z podstawówki. Quizwanie to aplikacja, w której staczasz 6-rundowe intelektualne pojedynki ze swoimi znajomymi lub losowo wybranymi przeciwnikami. Przed każdą rundą jedno z was wybiera kategorię, z której otrzymujecie po 3 pytania. Ten, kto odpowie poprawnie na jak największą liczbę pytań, wygrywa. Jeśli chcecie, możecie dodawać także własne pytania lub (w opcji premium) zmieniać wygląd swoich avatarów. Najfajniej gra się ze znajomymi, bo można tak pokierować kategoriami, żeby wygrać nawet bez większego starania się. Jeśli gracie lub chcecie zacząć grać w Quizwanie, dodajcie mnie: miszczyknatalia. Zobaczymy, kto jest lepszym graczem. 


Wcześniej używałam także innych aplikacji, takich jak Brain Wars czy nawet najprostszy Temple Run. Po co jednak zaśmiecać sobie telefon, skoro można pójść na jakość a nie na ilość. A wy? Czego używacie? Napiszcie w komentarzach.



9 komentarzy:

  1. 2 pierwsze aplikacje mnie naprawde zainteresowały, z chęcią je przygarnę :p
    Quizow nie lubie, wszystkie bardzo mnie nudzą. Ale post świetny!


    Zapraszam do mnie:
    http://kwitnacetulipany.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ja właśnie jestem w trakcie omawiania "Wesela" :) Znam pierwszą i trzecią aplikację i bardzo je lubię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonałaś mnie do ściągnięcia Covet, bo od dawna takiego czegoś szukałam. Wez mnie jakoś tam dodaj, czy cos. ja szczerze nie mam pojęcia jeszcze co tam robić, a co nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ostatnio bardzo dużo czasu spędzałam przy quizwaniu :D świetne propozycje :)nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie pobralam druga gre, bo mnie nia zainteresowalas haha!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Quizwanie mam od dawna,super gra,resztę chyba muszę pobrać bo mnie zainteresowały!
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. apka Kardashianek pojawiała mi się przed oczami tu i ówdzie, ale nigdy jakoś się w nią nie zagłębiałam. po tym poście w sumie chętnie obczaję, co i jak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, widzę Quizwanie wciągnęło nie tylko mnie! Swego czasu u mnie w szkole wszyscy w to grali, wyzywali się na pojedynki itd. Taki szał był,że np. na religii zamiast gadać ze sobą to wszyscy na telefonach grali wzajemnie :)
    Aplikacją, która mnie osobiście strasznie wicągnęła jest 2048, nie wiem czy znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Quizwanie jest naprawdę zarąbiste! Poza tym polecam grę 2048, fajnie się w nią gra :)

    OdpowiedzUsuń