piątek, 8 maja 2015

Pink power











Różowy. Mniej więcej do podstawówki, my, dziewczyny, jesteśmy nim otaczane na okrągło. Różowe ubranka, różowe buciki, różowe mebelki, różowe zabawki. Potem, mniej więcej w czwartej klasie, zaczynamy się buntować. Chcemy nosić się na czarno i najlepiej na ściany w pokoju wylałybyśmy wiadro smoły, żeby nie były zbyt dziewczęce. Gimnazjum jest porą odkrywania. Wtedy albo zostajemy przy czerni albo idziemy we wszystkie kolory tęczy i niestety nikt nam nie mówi, że się zagalopowałyśmy. W liceum niektórym zostaje ten gimbostyl, a inni całkowicie się wyciszają i zapominają o różu. Not good. Różowy jest świetnym kolorem i większości dziewczyn dodaje słodyczy i świeżości. Nie musi być noszony jako główny element stylówki. Nawet różowy dodatek, czy szminka doda Ci szyku i ożywi czerń i biel, które pewnie zwykle nosisz. Ja lubię zmasowane ataki różem i tym właśnie uraczę was w dzisiejszym looku.

fot. Gosia Żak

marynarka i spodnie: Stadivarius
bluzka: H&M
buty: New Look
okulary: BRYLOVE

6 komentarzy:

  1. Super stylizacja. Marynarka dodaje charakteru :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja :> Moje ulubione kolorki, idealnie ♥
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie połączenie. Różowa marynarka ze smakiem ożywia stylizację i nadaje jej charakter :) Bardzo mi się podoba. Świetne zdjęcia. Obserwuję i zapraszam do mnie :* http://sunny-summers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie byłam otoczona różem bo moja mama zamieniła go na fiolet, który towarzyszy mi już 18 rok.
    Bardzo podoba mi się marynarka, która ożywia całą stylizację ;)
    http://stoprocentwelny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentujesz się bardzo zjawiskowo! Cudownie Ci w różu! :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/cute-dog.html

    OdpowiedzUsuń