sobota, 26 września 2015

5 seriali powracających po wakacyjnej przerwie

Przeglądając ostatnio moje posty zauważyłam poważny deficyt takich, w których naprawdę piszę tego bloga, a nie tylko ładnie ubrana stoję przed obiektywem i się uśmiecham. Oczywiście, moda jest ważną częścią mojego życia, a przygotowywanie stylówek do nowych notek sprawia mi mnóstwo frajdy, ale przecież nie muszę i nie powinnam ograniczać się tylko do niej, bo chociaż posty ze zdjęciami są tu najpopularniejsze, mam wrażenie, że tematy bardziej 'lifestyle'owe' wyzwalają w moich czytelnikach niesamowitą chęć do dyskusji, bo przecież każdy lubi mówić o tym, co mu się podoba. Ja dzisiaj poruszam temat bardzo mi bliski, bo (jak mogliście zauważyć w kilku poprzednich postach) naprawdę lubię seriale i jeśli tylko pozwala mi na to mój (troszkę przepełniony) plan zajęć, nadrabiam braki, których na szczęście nie jest aż tak wiele. Mój ukochany 'Hannibal' został hucznie zakończony tego lata, a 'Słodkie kłamstewka' po (jak dla mnie słabym) finale letnim czekają na swoją zimową premierę. Na przełomie września i października co roku wracają do nas jednak pewniaki, które warto oglądać choćby dla zabicia czasu. O tych właśnie pewniakach chcę wam dziś opowiedzieć.




Skandal 



Wyprodukowany przez twórczynię 'Chirurgów', Shondę Rhimes, 'Skandal' wciągnął mnie od pierwszego odcinka. Odkryłam go stosunkowo późno, bo w czerwcu tego roku, ale w niecały miesiąc nadrobiłam 4 sezony. Główna bohaterka, Olivia Pope grana przez Kerry Washington, jest uznaną prawniczką i byłą rzeczniczką prasową Białego Domu, która wraz ze swoim zespołem zajmuje się naprawianiem wizerunku znanych ludzi. Ma nienaganny styl, radykalne metody i piękne, smutne oczy. Jej ludzie to zawodowcy, którzy pójdą za nią w ogień. Ach, no i chyba zapomniałam wspomnieć, że Olivia ma romans z prezydentem. 
5 sezon serialu wystartował wczoraj. Ja mam już za sobą premierę sezonu, która oczywiście nie zawiodła. Nowych odcinków 'Skandalu' możecie szukać w każdy piątek. Najszybciej pojawiają się oczywiście kopie oryginalnej wersji językowej, dlatego jeśli słabo u was z angielskim, na 
nowe odcinki będziecie musieli poczekać nawet do niedzieli. 




Grey's Anatomy 

Serial, dzięki któremu Shonda Rhimes stała się kimś w medialnym świecie, i który jest z nami już ponad 11 lat. Przez ten czas Rhimes pozbyła się już większości pierwszego (i najlepszego) składu. Jedni wyjechali spełniać swoje chirurgiczne marzenia w Szwajcarii, inni zginęli w katastrofie samolotowej lub wypadku samochodowym. Cały czas są jednak z nami weterani tacy jak neurotyczna Meredith Grey, ulubieniec żeńskiej części publiczności Alex Karev, czy niziutka chodząca bomba zegarowa Miranda Bailey. Po łamiącej serce końcówce poprzedniego sezonu sądziłam, że dawna magia 'Chirurgów' już nigdy nie wróci. Dzisiaj obejrzałam jednak premierę nowej serii i muszę przyznać, że jest mała, aczkolwiek budująca nadzieja, że powracamy do złotego okresu Seattle Grey's, kiedy tydzień oddzielający kolejne odcinki wydawał się wiecznością, a 45 minut epizodu mijało w mgnieniu oka. 
Podobnie jak w przypadku 'Skandalu' nowych odcinków 'Grey's Anatomy' na polskich stronach możecie spodziewać się w każdy piątek. Poprzednie sezony możecie obejrzeć także w TVN7. 




American Horror Story: Hotel 




O tym serialu pisałam już tutaj w jednej notce, jednak gwarantuję: jest wart wspomnienia o nim jeszcze raz. Pierwszy sezon spędziliśmy w domu morderstw, następnie przenieśliśmy się do szpitala psychiatrycznego, a serię trzecią razem z wiedźmami przeżyliśmy w Nowym Orleanie. Czwarty sezon upłynął nam w cyrku dziwów, a tej jesieni spotkamy się w hotelu. Niestety w najnowszej odsłonie AHS nie pojawi się już fenomenalna Jessica Lange, jednak ku mojej ogromnej radości na ekranie zobaczymy Lady Gagę. Nie jestem w stanie opisać wam fabuły AHS, ponieważ każdy sezon jest inny, a chcąc przekazać wam wszystkie najważniejsze informacje, pisałabym tę notkę do jutra. Możecie jednak być pewni, że nowy sezon będzie jak zwykle pokręcony i świetnie zrealizowany.
Premiera już 7 października. 




Once Upon a Time


Mamy tu jakichś fanów Disneya? Jeśli tak to dobrze, bo jeśli nie lubicie bajek, ten serial nie przypadnie wam do gustu. Akcja OUAT toczy się bowiem w Storybrooke, małym miasteczku w Maine, do którego w wyniku klątwy rzuconej przez Złą Królową, trafiają postaci z baśni. Wszyscy zostali przeniesieni tu z Zaczarowanego Lasu, jednak żadne z nich nie pamięta swojej przeszłości. Z każdym sezonem w Storybrooke pojawiają się coraz to nowe postaci. W ostatniej serii na ekranie mogliśmy zobaczyć m.in. Elsę i Annę z 'Krainy Lodu' i Królową Śniegu.
Once Upon a Time to serial lekki i przyjemny. Idealny do obejrzenia z całą rodziną.
Premiera 5 sezonu już 27 września. Poniżej umieszczam oficjalny zwiastun.







Pamiętniki Wampirów & The Originals 



Pamiętniki oglądam od końca podstawówki. Pierwsze 4 sezony były genialne, później jednak scenarzyści zaczęli za bardzo kombinować. Zrobili z fajnego na początku serialu, zwykły tasiemiec z elementami fantastyki. Ostatni, 7 sezon, rusza już 8 października. Pomimo słabej serii 6, obejrzę premierę i prawdopodobnie cały sezon, bo jeśli już coś zacznę, muszę to skończyć. A zresztą, dodatkowa godzinka z Ianem Somerhalderem na pewno mi nie zaszkodzi. 
8 października swoją premierę ma także bazujący na TVD i według mnie o wiele od nich lepszy serial 'The Originals'. To już 3 sezon, jednak jeśli będzie prowadzony tak jak dwa poprzednie, obejrzę go z przyjemnością. Zresztą, kto by się oparł tym cudnym, brytyjskim akcentom Mikaelsonów. 






Oczywiście jesienią możemy oglądać także kilka fajnych, polskich produkcji, takich jak 'O mnie się nie martw'. Mam także dobrą wiadomość dla fanów Project Runway. CW wypuściło już 7 odcinków 14 sezonu amerykańskiej (i najlepszej) edycji programu. 

A wy, jakie seriale oglądacie? Dajcie znać w komentarzach! 




4 komentarze:

  1. Pamiętniki wampirów <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat żadnego z tych seriali nie oglądałam haha. Kiedyś zaczęłam Pamiętniki Wampirów, ale jestem zdania, że w tym przypadku książka jest 100 razy lepsza! ♥

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko trzy z tych seriali, jednak aktualnie żadnego nie oglądam :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie oglądam tych seriali :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń