czwartek, 12 listopada 2015

Meet the Designers: Zuhair Murad



W pierwszej notce z serii Meet the Designers pokazałam wam piękne kreacje projektowane przez Elie'go Saaba. Dziś podzielę się z wami moim zachwytem kolejnym, pochodzącym również z Libanu, projektantem.
Moi drodzy, oto Zuhair Murad.

Na projekty Murada natknęłam się przypadkiem. Jak możecie zauważyć na poniższych zdjęciach, jego estetyka jest bardzo zbliżona do kreacji Saaba. Przeglądając więc kiedyś zdjęcia z pokazów, po prostu ich ze sobą pomyliłam. Potem jednak, dzięki uprzejmości wujka Google, zdałam sobie sprawę z własnego błędu i jeszcze raz, będąc pewna tożsamości autora projektów, przejrzałam kolekcje Zuhaira. Przejrzałam i zakochałam się w każdej kreacji. Cóż, chyba trudno mi się dziwić. Zobaczcie same, co potrafi wyczarować Zuhair Murad! 
















To, co w kreacjach Murada podoba mi się najbardziej, to niezwykła dbałość o detale i elegancja. Nie ma w nich sztucznego podążania za trendami. Jest tylko styl. Piękny i niepowtarzalny. Więcej projektów i materiały z pokazów możecie znaleźć na stronie internetowej projektanta. Co sądzicie o jego kreacjach? Dajcie znać w komentarzach!


2 komentarze: