środa, 4 listopada 2015

Warm Season













Jesień jest piękna! Owszem, czasami bywa lekko pogodowo niezdecydowana i zmienna, ale trzeba oddać jej jedno - ma swój niepowtarzalny klimat. Troszkę tego jesiennego klimatu chciałam wprowadzić do dzisiejszych zdjęć zrobionych zaraz po szkole w pobliżu kieleckiego parku miejskiego. Stylówka też jesienna. W końcu nie ma lepszego czasu na wyciągnięcie z szafy burgundowego komina i pobawienie się trochę warstwami. Jesienna paleta kolorów to zdecydowanie coś dla mnie, bo chociaż jest ogromną fanką różu i mocnych barw, w stonowanych, współgrających z moimi włosami odcieniach czuję się najbardziej naturalnie.

Bardzo się cieszę, że podobał się wam mój ostatni post przedstawiający projekty Elie'go Saaba. Kolejna notka z tej serii już w weekend!

fot. Aleksandra Cedro

bluzka: Stradivarius
spodnie: H&M
buty: H&M
sweterek: Reserved
plecak: Reserved




6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i genialny look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się stylizacja. Jaka jeten szczupła - zazdroszczę :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś przepiękna, taka cudowna delikatna twarz. Bardzo fotogeniczna. Look też świetny, podoba mi się plecak :-)
    /www.sylw-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także kocham ten klimat jesienny, jest niezwykły! Ślicznie wyszły Ci zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne połączenie :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń