piątek, 29 stycznia 2016

Who run the world? Girls! / Spotkanie kieleckich blogerek


Pyszna kawa, wspaniałe dziewczyny, przemiła atmosfera.
Zapraszam na relację ze spotkania kieleckich blogerek i vlogerek! 


Spotkałyśmy się we wtorek, 26 stycznia w kawiarni Tiffany, jednym z moich ulubionych miejsc w Kielcach. Inicjatorkami wydarzenia były Emilka i Natalia, których blogi znajdziecie na końcu notki. Dziewczyny już w grudniu napisały do mnie z propozycją wzięcia udziału spotkaniu i muszę przyznać, że wykonały świetną robotę jako organizatorki. Przy jednym stole zgromadziły 10 pełnych energii i pasji do działania dziewczyn, z którymi rozmowa była prawdziwą przyjemnością. Przy pysznej kawie i herbatce przegadałyśmy kilka godzin. Niektóre z dziewczyn, to moje dobre znajome, z którymi miałam świetną okazję na odnowienie kontaktu, pozostałe znałam tylko z ich blogów i cieszę się, że mogłam spotkać je na żywo. Oczywiście tematem przewodnim spotkania było blogowanie i vlogowanie, ale jak to zwykle w damskim towarzystwie bywa, wszystko skończyło się na plotkach. Przy okazji zdałam sobie sprawę, jak różnorodne są nasze zainteresowania i sposób, w jaki podchodzimy do blogowania. Jedno jest jednak pewne. Pomimo tego, że każda z nas pisze i nagrywa inaczej, wszystkie bardzo lubimy to, co robimy. 


Nasze organizatorki postarały się o upominki dla każdej z dziewczyn. Były to zestawy kosmetyków od Perfecty, Bielendy, Joko Cosmetics, Virtual Cosmetics, The Secret Soap Store oraz Celii. Oprócz tego, każda z nas dostała przepiękną bransoletkę od Perlove. Było to bardzo miłą niespodzianką! Wszystkie otrzymane cudeńka pokażę wam w kolejnych notkach.




Zapraszam was do przejrzenia blogów i kanałów dziewczyn!


A wy? Braliście udział w podobnych spotkaniach? Może zastanawiacie się nad ich organizacją?
Dajcie znać w komentarzach! 

8 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, uśmiechnięte! Upominki wyśmienite :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie byłam na takim spotkaniu :(

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam jeszcze na takim spotkaniu. Zazdroszczę ;)
    Jest to ciekawy sposób na poznanie osób o podobnych zainteresowaniach do naszych ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio rozmawiałam z koleżanką blogerką, że fajnie byłoby takie spotkanie zorganizować. Bardzo chętnie wzięłabym w czymś takim udział.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkanie wydają mi się naprawdę świetne! Chętnie wzięłabym udział w czymś podobnym :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, widać ,że miło spędziłaś czas. Widzę ,że spotkanie odbyło się niedaleko mnie bo ja z Ostrowca :* Obserwuję ;)

    [KLIKNIJ-mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze znam tylko 3 dziewczyny :(
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu ale planuję zorganizować w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń