niedziela, 26 lipca 2015

Blue Jeans














Wiele z nas, dziewczyn, robi błąd, który ja popełniałam przez parę dobrych lat. Nie doceniamy potęgi zwykłych, niebieskich jeansów. Często narzekamy na to, że nie mamy pomysłu na to, jak się ubrać, a przecież kilka gotowych idei leży przed nami i nie wymaga żadnych zmyślnych stylówek, ani nadmiaru biżuterii. Jeansy sprawdzą się zawsze. Do szpilek, to sneakersów, do sandałków. Możesz je połączyć praktycznie ze wszystkim, ale najbardziej sprawdzony i ponadczasowy jest zestaw z białym t-shirtem lub bluzką. W tym zawsze wyglądasz świeżo, młodo i bez zbędnego modowego zadęcia. Dlatego jeśli nie masz pomysłu na dzisiejszą stylówkę, załóż jeansy i pozwól im czynić cuda.

fot. Gosia Żak

bluzka: Stadivarius
spodnie: Pimkie
buty: Stradivarius

7 komentarzy:

  1. Świetne spodnie, to ombre bosko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę wybrać się po nowe. Całe lato chodziłam w sukienkach, krótkich spodenkach lub ewentualnie legginsach. Ale w międzyczasie zaczęłam ćwiczyć, lepiej się odżywiać i schudłam. Kształty się zmieniły i kiedy ubrałam na siebie - szczena mi opadła, że źle leżą, bo to były moje ulubione spodnie. Głupi ciuch, ale człowiek się jednak przywiązuję.

    Pozdrawiam ciepło,
    INKarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdj
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Blue jeans, white shirt. :3
    Lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te jeansy to takie trochę ombre, fajne!

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, rozumiem. Tematem przewodnim posta miały być dżinsy, ale ta koszulka ! <3
    http://3rasy.blogspot.com/
    http://amatorkazdj.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń