czwartek, 20 sierpnia 2015

Old Money















Błękit to jeden z kolorów, które noszę najczęściej. W przeciwieństwie do intensywnej czerwieni pasuje on na każdą okazję i świetnie gra z każdym kolorem włosów i karnacją. W dzieciństwie ten kolor należy do chłopców, jednak wbrew pozorom jest bardzo dziewczęcy. W dzisiejszej notce prezentuję wam stylówkę na wiele okazji. Z lakierowanymi szpilkami będzie idealna na rodzinną uroczystość, formalne spotkanie, czy rozpoczęcie roku szkolnego. Jeśli jednak zmienicie szpilki na balerinki, możecie spokojnie biec na kawę z przyjaciółkami, czy letni spacer. Tylko uważajcie, gdzie siadacie. Z białymi spodniami nie ma lekko! Nie zapomnijcie też o okularach. Ja najczęściej noszę teraz czarne, kocie bryle, bo nawet w towarzystwie jeansów sprawiają, że czuję się jak Audrey Hepburn. Na jesień szukam dla siebie nowych okularów, najlepiej dużych - w stylu Jackie Kennedy. Do dzisiejszej stylizacji przemyciłam także akcent z dzieciństwa - słodką, perłową torebeczkę, którą mam odkąd pamiętam. Może nie jest to najpraktyczniejszy dodatek (sama jej nie używam, stoi tylko na moim pianinie jako część dekoracji), ale musicie przyznać, że jest urocza. 

Dajcie znać, co sądzicie o dzisiejszej stylówce. Uprzedzając pytania: pazurki robiłam sama. Nie używam żeli ani nie przedłużałam paznokci (all natural). Miłego dnia! 


bluzka: Reserved
spodnie: TOPSHOP
szpilki: no name
srebrna bransoletka: Apart
błękitna bransoletka: no name
pierścionek: Stradivarius
kolczyki: Sinsay
okulary: Sinsay




13 komentarzy:

  1. przepięknie wyglądasz! cudna stylizacja <3

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny look i przepiękne zdjęcia :)
    Uwielbiam taką biżuterię!

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się mój komentarz nie dodał, bo wyskoczyło mi okienko logowania i... zniknął. Brrr.

    Przepiękna stylizacja,lekka i świeża ! :) i pasowalyby mi do niej takie krystaliczno cytrusowe perfumy, tak mi zapachnialo takim zapachem gdy oglądałam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co powiesz na L'air Niny Ricci? To jeden z moich sprawdzonych zapachów do takich stylizacji :)

      Usuń
  4. Cudownie wyglądasz, uwielbiam taki styl!

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny look!<3
    Cudowna bluzka i manicure!!:)
    Obserwuję;]

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne paznokcie, bardzo ładny jasny niebieski...;))
    + śliczny look.
    A ta bransoletka przeurocza! ^^
    POST Z SERII BACK TO SCHOOL: DIY.
    Pozdrawiam. *w*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieziemsko wyglądasz w błękicie! Piękna stylizacja, a Twoje paznokcie wyglądają jak marzenie!
    http://kaja-kapuscinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz, te kolory idelanie sie zgrywają :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna stylizacja, widać, że lubisz mieć wszystko dopasowane żeby było dopięte na ostatni guzik :) bynajmniej mam takie wrażenie!
    Masz super przejrzystego bloga uwielbiam jak dominują jasne kolory!
    ZOSTAJE NA DŁUŻEJ, CZEKAŁAM NA TAKIEGO BLOGA :*

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, ten błękit wygląda cudnie, a pazurki śliczne ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja! Dla mnie niebieski jest bardzo uniwersalnym kolorem i może go nosić każdy, jednak gorzej jest z kolorem różowym haha :)
    Przepiękne paznokcie!

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia!
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń