czwartek, 27 sierpnia 2015

Rainbow Dash?











Już od wstępu dzisiejszej notki chcę was zaskoczyć. To nie jest post o tematyce 'Back to School'! Oczywiście zastanawiałam się nad czymś takim i nawet mam początek takiej notki w wersjach roboczych, ale po ostatnim tsunami postów o szkole na wielu blogach postanowiłam, że trochę to odłożę. Dzisiaj chcę pokazać wam mój nowy nabytek. No dobrze, może trochę was oszukałam. Tak naprawdę to bluza ostatnio kupiona przez moją młodszą siostrę, jednak jest tak fajna, że musiałam ją tutaj pokazać. Sama nie jestem typem ubierającym się 'na sportowo', dlatego w bluzach chodzę jedynie po domu lub podczas wyjazdów. Dzisiaj nie włożyłam więc do niej klasycznych, spranych jeansów, a skórzaną (no przynajmniej wygląda to na skórę), rozkloszowaną spódniczkę. Połączenie zdecydowanie bardziej pasujące do mojej estetyki, a jednocześnie bardzo proste i świetnie sprawdzające się na co dzień. Do tego neonowe pazurki, które w tych ostatnich dniach lata skutecznie ożywiają każdą stylówę.

A właśnie, jak mijają wam te ostanie dni wakacji? Dajcie znać w komentarzach. Miłego dnia! 


bluza: H&M







6 komentarzy:

  1. Super to wygląda, w sumie dobry pomysł takie naszywki na szarą zwykłą bluzę. Extra efekt ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super look!<3
    Masz świetny styl *-*
    Bluza i paznokcie ekstra!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza jest super!
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetna bluza
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta stylizacja :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń